15 August 2011

INFO & NEWS FOR WOMAN




PENDEDAHAN KANSER PAYUDARA


Baru-baru ini mengikuti kursus Cancer Awareness Dianjurkan oleh pihak Kerajaan Negeri Selangor. Selama mengikuti kursus banyak pendedahan yang dilakukan oleh PAKAR Kanser iaitu Puan Shida tentang WANITA & KANSER. Tidak dapat dibayangkan sekiranya seorang wanita kehilangan payudara sama ada sebelah atau keduanya sekali. Jelas nampak kekurangan & kecacatan dialami. Semoga Allah SWT menjauhkan kita dari penyakit tersebut. Hasil kajian yang dilakukan terdapat 4 PUNCA KANSER PAYUDARA pada wanita.
1. Faktor Pemakanan: Ini bermakna setiap yang dimakan mesti kita ambil kira termasuklah air yang diminum. Di dalam makanan banyak punca-puncanya termasuklah kandungan seperti di dalam ayam yang disuntik hormon. Sementara Air yang diminum pula ialah KLORIN. Oleh itu pastikan air diminum menggunakan penapis sekurang-kurangnya menapis KLORIN. Jika di kedai mamak bagaimana pula?
2. Faktor Keturunan: Keturunan yang pernah dijangkiti Kanser kemungkinan besar mengalami kanser juga. Ini disebabkan mungkin persekitaran, pemakanan dan amalan. Mungkin juga faktor DNA kerana jika IBU pengidap kanser tidak mustahil juga anaknya bakal mengalami kemudian hari.
3. Faktor Pemakaian Pewangi Ketiak: Memang cukup bagus memakai pewangi ketiak dan mesti dipastikan bahawa anda memakai yang tiada bahan kimia. Banyak pewangi ketiak mengandungi bahan pewangi kimia dimana bau dibebaskan sementara sebahagiannya masih melekat dan menyerap ke dalam kulit. Lama-kelamaan akan menyebabkan sel-sel kanser berdekatan seperti di dalam payudara AKTIF. Ini sangat MERBAHAYA!
4. Faktor Pemilihan Saiz BRA: Jika pemilihan saiz bra dan bentuk bra tidak betul akan menyebabkan niple (puting) tidak mendapat pengudaraan yang sesuai. Lama kelamaan niple akan penyet! dan sakit... Ini akan menyebabkan berlaku luka-luka kecil dan niple akan merah serta berdarah. Jika breast yang layut atau labuh juga mesti dipastikan ianya disokong terutama denga bra berteknologi besi di bawah breast! Jika ini dapat dipastikan insyallah breast akan terpelihara dan bentuknya juga CANTIK & MONTOK! 
Hasil Kajian di atas penceramah terus mencadangkan Premium Beautiful kepada semua peserta. Ada 2 pilihan sama ada memilih KORSET (Pakej Termasuk Perampingan Tubuh Badan) atau BRA Hi-Tech FIR NANO (Khas Anti-Breast Cancer). Selepas kursus kami menemui penceramah... SEBENARNYA BELIAU BUKAN USAHAWAN Premium Beautiful tetapi pengamal memakai lebih 10 Tahun (Ada 5 Set PB)... Semoga Allah memberikan kesihatan dan kebahagiaan kepada Puan Shida di atas ILMU yang diberikan.

Khas untuk kaum wanita, anda sebenarnya tidak berada di zon selesa dimana setiap wanita ada sel-sel kanser yang sedang menghitung hari sama ada untuk aktif atau tidak bergantung kepada aktiviti. Sebelum ini kita pernah dengar bahawa Allahyarhamah Dr. Lo' Lo' telah kembali ke rahmatullah kerana kanser paru-paru. Jadikan iktibar untuk PROTECTION daripada MERAWAT!. Kita sedekahkan Al Fatihah kepada beliau, semoga ROHnya di tempatkan bersama-sama orang yang BERIMAN. Al Fatiha.

FAKTA: PEMAKAIAN PB MEMEJALKAN PINGGUL





Ada yang bertanya kepada saya, "..apakah kesan keatas pinggul kami setelah kami mengamalkan Premium Beautiful..?" Saya menjawab.."kami menjanjikan perubahan on the spot selepas pemakaian. Saya cabar anda ambillah seluar yang dah ketat, pasti boleh disarungkan dengan mudah. Selepas 2 minggu anda boleh lihat kesannya keatas lemak-lemak lembik anda dipinggul, sudah terbukti heboh diperkatakan pinggul semakin ketara pejalnya (firm & tone) lemaknya semakin tipis seumpama telah dibakar dengan begitu berkesan.."

Sinaran FIR akan menembusi jauh kedalam kulit dan daging pinggul anda (6-9cm), mencari , membakar seterusnya membuang lemak (excessive fat) dari dalam pinggul anda tanpa merubah bentuk asli disebabkan rekebentuk girdle Premium Beautiful yang terperinci ciptaannya (almost perfect)!.


"Rasailah, picit2lah pinggul anda seawal seminggu awal pemakaian, anda pasti merasakan sesuatu berlaku keatas pinggul anda (semakin keras & pejal, terangkat 'uplift', semakin hilang bentuk hodoh 'segiempat')- ianya diperakui kebanyakkan dari client Premium Beautiful kami " (^__^) V

FAKTA: KEMASKAN PINGGUL SUPAYA MENARIK


"Jika Pinggul anda Tinggi(up-lift) dan Pejal(firm), Anda Nampak Muda Bertahun-tahun Dari Umur Anda". Premium Beautiful set - pemakaiannya menghasilkan pinggul yang seksi dan tinggi dari biasa. Bayangkan pinggul anda yang lembik, tak bermaya, lemak-lemak berselulit akan bertukar menjadi kental(firm), padat, tinggi (up-lift). Tisu-tisu normal (Natural Tissue) dipindahkan semasa pemakaian yang betul, dikumpulkan dan dipadatkan dibelakang pinggung (in a natural and effective way). Secara semulajadi! " ;) 

FAKTA : PEMBAKARAN KALORI & LEMAK
PREMIUM BEAUTIFUL BOLEH MEMBAKAR 900 KALORI DALAM MASA 1 JAM, SEMENTARA JIKA BERJOGGING HANYA SEBANYAK 350 JAM SAHAJA SELAMA 1/2 JAM.

FAKTA: MENCANTIKKAN PINGGUL ANDA


PERUBAHAN SERTA MESRTA
Malu hendak pakai baju singkat? Nampak alur seluar dalam? Punggung jatuh dan leper? Selulit, lemak-lemak berketul-ketul, hodoh kelihatan? Premium Beautiful mengubah segalanya. 5minit tampak anggun, professional sambil seorangpun tak boleh meneka apakah ada dibadan anda. Tak percaya? Lihatlah kesannya dengan mata kepala anda sendiri ;-))>



FAKTA: PELANGSINGAN KEKAL

" Cabaran yang paling hebat dalam pelansingan Kekal bukan PENURUNAN BERAT badan..tetapi PENYINGKIRAN LEMAK DEGIL yang mengambil masa yang agak lama..PREMIUM BEAUTIFUL amat berkesan, rasai sendiri lelemak degil anda, selepas pakai ia dah jadi LEMBIK lama kelamaan menipis 'layer by layer'..Lihatlah kesannya sendiri..:))."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...