17 August 2011

Kenapa menolak Untuk Memakai Premium Beautiful...!!

Q;eh, mahallah premium beautiful ni

Jawapan: mestilah mahal, dahla superbrand, wholelife warranty, service free pulak tu, dpat pengiktirafan tulang belakang sedunia, kemudian ada teknologi FIR gred A, insyaallah dapat prevent cancer,migrain,sakit tlang belakang dan lain2x lagi, mana ada baju dalam biasa yang ada function marvelous nih?

Q;eh aku takda duitla

Jawapan: ish tak baik ckp takda duit, kata2x tu doa, seolah-olah kita pulak yang meragui kekayaan Allah yang Maha Kaya, kau nak ke takde duit betul? Tu yang kata, premium beautiful ni menang membeli alah memakai, boleh bikin duit lagi, kita bayar diri kita sendiri dulu, kalau kita tak sihat, siapa pulak nak diharapkan untuk jaga anak2x kita? lagipun kita jimat banyak masa, sebab kalau yang nak kurus tu premium beautiful boleh bakar sehingga 900 kalori sejam!!!

Q;aku tengok kat internet banyak je benda tak elok pasal premium beautiful?

Jawapan: dalam internet or dunia cyber nih, macam- macam orang boleh kata, fitnah merata-rata dalam internet, tapi kenapa kita pilih untuk terima benda yang negatif? Kenapa tidak kita terima yang positif? Banyak testimoni yang sebenar ada, bila pakai premium beautiful, kurang bengkak susu, sakit belakang hilang, sakit sendi hilang, fibroid mengecut, cyst takda, bertambah kurus kalau mereka yang berisi, naik berat badan bagi mereka ang terlalu kurus,hilang migrain, orang yang panas baran, kurang sikit barannya dan macam-macam testimoni yang lain. Itu baru sebahagian je dikutip dari pelanggan aku je,

So kesimpulannya, kita yang pilih, bukan untuk orang lain tapi untuk kita. Jangan percaya tapi just pakai, rasa, wear it, feel it, share it then you can earn from it.

Kalau Anda nak sihat/berjaya..always think POSITIVE

Fara 012 6805591
Amirul 012 3161423

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...