06 April 2012

PAYUDARA JATUH, KURANG ISI, TIDAK MENARIK?




Fakta yang menakutkan. "Jika payudara anda jatuh 2cm, anda kelihatan tua 5tahun daru umur sebenar" erkkkk... Anda patut sedar dari sekarang. Masih belum terlambat. Bela balik imej anda. Tampak muda selalu. Premium Beautiful lah jawapnnya. Itulah Rahsianya.




muka cantik, tapi breast kecik macam budak darjah 6... atau..



muka dah ala-ala model, tapi breast jatuh macam nenek umur 50tahun?



Long Bra Premium Beautiful- menutupi dari atas ke bahagian pusat perut - Breast jadi cantik, membulat, terletak dan wow akan ada lurah seksi jika kena pada saiznya. Lemak bawah ketiak dan sisi badan, lemak anda dibahagian ini akan dikemaskan SERTA MERTA :) Badan anda terbentuk semacam kon , cantek semulajadi tau;) jika breast kecil, semasa push up teknik , breast boleh terus jadi berisi dan penuh ahaa. Jika breast besar nak kecilkan pun boleh, pilihlah cup yang betul dan sedikit ketat tapi lama-lama natural tissue anda akan mengikut bentuk Cup tersebut :)





Dengan pemilihan saiz yang betul dan tepat, dapat memperindah payudara dan membentuk garis payudara yang lebih terlihat, dengan menaikkan 1-2 ukuran pada cup payudara Anda. Dengan kuasa tarikan keatas dan menegang yang sempurna, hingga dapat mengangkat payudara dan menyebarkan lemak ke daerah payudara untuk perubahan yang luar biasa. Contoh dari cup B ke C (untuk tubuh yang ramping) atau D (untuk tubuh yang lebih padat). Ia juga bertindak sebagai pembentuk tubuh, sehingga membentuk tubuh akan lebih ramping dan cantik, contoh dari ukuran 34 ke 32. 

malu kan? ibu yang beranak satu pun mampu mempunyai payudara yang montok.. sedangkan kita yang anak dara?




Tukarkan payudara anda yang lisut,kendur,leper dan kecil kepada yang lebih anjal, Nampak lebih besar, Tampak montok, Ketegangan yang jelas, Lebih penuh dan sendat, Lebih anggun dan seksi.




Kesan permenant boleh dilihat selepas seawal 2minggu! Ya semakin pejal & permanent uplifted! Sehingga anda berdiri didepan cermin bahasa kendiri anda akan berkata "memang Premium Beautiful ni boleh buat duit la...!!" Sila hubungi saya untuk menjadi agen ;)



Fara - 012 6805591

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...