23 April 2012

PEMBUNUH NO.1 WANITA


assalamualaikum...

halooooooooooo...


to my beautiful ladies.....

hari ni, nak share sikit tentang perkara yang kita semua tau, TAPI tak ambil peduli... ada juga yang amik mudah...' aku muda lagi, x berisiko'... 'x mungkin aku yang akan kena'... 'keturunan xde yang kena kanser, so x mungkin aku akan kena'... dan byk lagi lah... just nak pujuk diri sendiri... tapi bak kempen Kementerian Kesihatan, 'MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI'... betul tak?
Bercerita tentang KANSER PAYUDARA(Pembunuh No.1 wanita di Malaysia) , dianggarkan 27 wanita daripada 100,000 penduduk menghidap kanser payudara manakala 18 wanita dari 100,000 penduduk menghidapi kanser pangkal rahim...(kanser ke-2 yg selalu berlaku pada wanita). Dalam setahun, dianggarkn 2,700 hingga 3,000 kes baru kanser payudara... Uih, ramai tuhkan??? Maknanya, kalau x kita, mungkin mak kita, kakak, adik atau saudara mara kita mungkin berisiko juga kan???



Takutkan tgk gambar2 nih kan... cuba fikir, klu dh kena...
TAPI, dengan teknologi yang makin canggih sekarang, ada cara untuk mencegahnya....

macam mana? PREMIUM BEAUTIFUL lah!


Apa Kaitan FIR dgn Kanser???
· FIR yang terdapat dalam Premium Beautiful dapat memecahkan lemak, darah beku dan susu beku
· Premium Beautiful diperbuat mengguna fabrik akwatek dan akwadyne yang dapat menarik keluar lemak, susu yang beku, toksin dan peluh dari badan.
· FIR membuatkan suhu badan kita tidak sesuai sebagai perumah kanser untuk membiak.

Mungkin ada daripada kita yang kata, 'takper, kalau saya sakit, keluarga saya ada, suami saya boleh jaga saya. Hospital ada'... memang betul... tapi cuba fikir selama mana suami kita atau anak2 kita sanggup menjaga... sebulan, 2bln...??? silap2 esok, encik suami yang menjadi kesayangan kita hulur satu borang, mintak kita sign... "Maaf yang, mmg abg sayang kat sayang, tapi.." mungkin anda sendiri boleh fikirkan ayat seterusnya... dan cuba fikir nasib anak-anak kita kalau kita sakit... kalau anak dah besar, dah kawin, takperlah.. tapi kalau anak-anak kita masih kecil, perlukan perhatian kita... macam mana???
JANGAN TERHANTUK, BARU NAK TERNGADAH...
kalau belum ada premium beautiful, cepat-cepat dapatkan sekarang... CASH REBATE SEHINGGA RM4500!!!!
HUBUNGI SAYA UNTUK PERCUBAAN PERCUMA SELAMA 30 MINIT
Fara 012 6805591


Penghantaran terus ke rumah!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...