16 May 2012

KOLEKSI FALSAFAH INSAN CEMERLANG

Menurut Hikmah Confucius,


"I hear and I forget, I see and I remember, I do and I understand" (Saya dengar dan saya lupa, saya lihat dan saya ingat, saya buat dan saya faham).


AHLI FALSAFAH CINA : CONFUCIUS


Renungkan,


"Greats minds discuss  idea, average minds discuss events, small minds discuss people".

ELEANOR ROOSEVELT
Hebatnya insan berfikiran besar membicarakan mengenai IDEA, tetapi insan biasa-biasa lebih bercerita mengenai peristiwa atau orang lain...jom kita menjadi insan berfikiran besar...pastinya SUKSES dalam bisnes ini,


SENI BISNES TERHEBAT... Anda mempunyai pilihan dalam hidup sama ada untuk memiliki rumah kecil atau besar, kereta kecil atau besar, simpanan sedikit atau banyak, melancong dalam negeri atau luar negeri, membeli belah window shopping atau membeli belah syurgaku dan samada anda menjadi penerima zakat atau pembayar zakat. Pilihan di tangan anda.

SENI BISNES TERHEBAT...anda dijemput menyertai kami dengan yuran RM50.00 dan anda berhak memilih .... dan paling penting, mana ada bisnes tak ada demo-set...cuma jumlah demo-set ditentukan oleh anda berdasarkan keupayaan. Ada yang mengeluarkan mengikut standard RM25K dan ada yang lebih dan ada yang kurang.  Pilihan Anda kerana dalam bisnes ini tiada paksaan dan HANYA YANG BERANI SAHAJA AKAN SUKSES DALAM BISNES INI.

Call NOW For Appointment
FaRa 012 6805591 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...