23 May 2012

TESTIMONI PENGGUNA.. HEBAT..!!!



SEKEJAP PAKAI PREMIUM BEAUTY SUDAH KEMBALI KE ASALNYA
SEBELUM                  SELEPAS
 
ROSLIA TAMIT -RANAU SABAH
Kisah beliau ini ternyata amat berbeza, ibu beranak dua ini mempunyai rahsia penjagaan kelangsingan tubuh badan dan tips 100 Hari Pantang bagi mengekalkan postur badan seperti anak dara. Rahsia anak kelahiran Ranau Sabah yang terkenal kerana berada di kaki Gunung Kinabalu ini ternyata amat berkesan setelah diperkenalkan oleh seorang rakan semasa berkhidmat sebagai kakitangan awam di Putrajaya. Beliau kini telah mempunyai ramai teman dan rangkaian di seluruh Sabah hanya dengan menjalankan PB ONLINE dari rumah.

Gengaman Pendapatan 5 Angka
Adat di dalam perniagaan mesti ada peningkatan. Jika agak kurang senang dengan keuntungan diperolehi mesti kena mengubah cara. Di Sabah saban hari ada orang menelefon beliau untuk mendapatkan P.B. Walaupun kini beliau menetap di Semenanjung Malaysia, namun pelanggan sentiasa dekat dengan beliau untuk mendapatkan maklumat dan tips penjagaan badan. Jadi...anda jangan lepaskan peluang untuk CANTIK & MENARIK....Bila lagi????



KISAH SITI AISHAH ABU BAKAR- PUTRAJAYA



Aishah atau gelaran manja ECHAH kakitangan awam di Putrajaya gemar berpakaian simple dan sentiasa mengenakan Premium Beauty. Daripada asal ikut kawan-kawan dan hanya mendengar cerita kini Aishah pengguna tegar kerana beliau telah berjaya menyelesaikan masalah tulang belakang beliau akibat kemalangan beberapa tahun dahulu. Kini Aishah telah memperolehi beberapa perkara termasuk dari segi kesihatan, kecantikan dan keyakinan ke pejabat setiap hari. Terima Kasih Premium Beauty.




KISAH IETA SABAN TAHUN HAMIL

IETA Bandar Klang Selangor. Kerjaya sepenuh masa ialah seorang suri rumah. Usia mencecah 30 tahun. Cahayamata 4 orang dan sedang hamil 6 Bulan cahayamata ke 5. Seperti suri rumah lain, Eita tidak pandai bergaya, namun selepas beliau mencuba Premium Beauty kini penampilan amat berbeza. Walaupun suami beliau sibuk sebagai usahawan rundingan, namun beliau sudah berjinak-jinak membuat biz secara online dari rumah. Kata beliau:"P.B amat sesuai untuk kaum wanita yang kerap mengandung dan di dalam pantang. Tidak perlu pakai bengkung berlilit seperti dulu kerana dengan bengkung P.B Moden ini dan berteknologi FIR, membantu meningkatkan kadar metabolisma dan mempercepatkan sembuh dari bersalin. Syukur ada P.B".







KISAH AYU MENANGANI KRISIS SELEPAS KAHWIN

AYU Kuala Lumpur - Menghadapi krisis wanita selepas masuk ke dunia perkahwinan serta dikurniakan 4 orang cahaya mata. Krisis ini membuatkan Ayu memberanikan diri untuk mencuba Premium Beauty walaupun ada sesetengah pihak di Internet menyatakan perkara ini mustahil. Bermula dari mencuba dan seterusnya menampakkan kesan yang HEBAT sehingga dapat mengawal selera makan, kini ayu menikmati segala aset wanita yang pernah dimiliki dulu. Syukur Alhamdulillah badan pun semakin cantik & lentik....





















KISAH MAS PESAKIT KANSER DARAH
BEFORE
AFTER

MAS, adalah pelanggan yang datang ke rumah untuk mendapatkan sendiri Premium Beauty. Beliau telah disahkan mengidap Kanser Darah dan telah membelanjakan kos rawata RM10,000++. Atas nasihat pakar beliau terpaksa melakukan pengguguran bagi mengelakkan kesan tidak baik kepada diri dan kandungan.

Kini, MAS lebih bertenaga dan telah menjalani aktiviti harian ke pejabat seperti biasa di Subang Jaya. Semoga Mas semakin sembuh dengan mengamalkan GARAM BULUH sebagai penawar kepada Kanser Darah yang beliau alami.




BEFORE
AFTER

 Lihat kepada postur badan MAS selepas mengenakan PB pada tubuh. Bentuk dan keyakinan semakin bertambah. SELEPAS 30 SAAT BADAN MULA BERPELUH MENGELUARKAN TOKSIK BERLEBIHAN TANDA TINDAK BALAS FIR. Kain Akwatek Akwadyne berjaya menyerap peluh dengan segera dan menyingkirkan bauan tidak enak. Insyallah MAS berdisiplin dan boleh membantu masalah kesihatan MAS selama ini. Kita doakan MAS berjaya mengharungi dan merawat penyakit yang dihidapi dengan FIR teknologi daripada PB.









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...